Senatorul Dumitru Bujor a donat PP-DD mai multi bani decat avea in conturi: Treaba mea, pierd mandatul | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Senatorul Dumitru Bujor a donat PP-DD mai multi bani decat avea in conturi: Treaba mea, pierd mandatul

5.4.13
Senatorul Dumitru Bujor a donat PP-DD anul trecut mai multi bani decat economiile sau veniturile din declaratiile de avere, iar contactat de Mediafax acesta a sustinut ca se va supune sanctiunilor daca necesar, asumandu-si inclusiv riscul pierderii mandatului.Cei 130.000 de lei donati ar fi trebuit sa se regaseasca in conturi, iar suma ar fi trebuit declarata, intrucat depasea nivelul de 5.000 de euro prevazut de Legea ANI.

Senatorul PP-DD Dumitru Marcel Bujor a donat partidului din partea caruia a candidat in alegeri 130.000 de lei pe 3 iunie 2012, iar sotia sa, Cristina Bujor, 29.400 de lei pe 28 noiembrie 2012.

Bujor declara in 20 aprilie 2012, inainte de alegerile locale de anul trecut, in calitate de candidat, ca detine 1.800 de metri patrati teren arabil extravilan in localitatea Dealul Cuciur, obtinuti prin cumparare in 2009. El mai preciza ca are in proprietate un apartament in Onesti, de 54 de metri patrati, cumparat in 1990, la care se adauga un autoturism Chevrolet, cumparat in 2007.

Bujor mentiona la acel moment ca nu detine conturi sau economii, plasamente sau investitii care sa depaseasca 5.000 de euro. Totusi, el preciza un credit contractat in 2010, scadent in 2013, de la BCR in valoare de 4.000 de euro, aflat sub pragul de 5.000 de euro peste care legea prevede obligativitatea declararii sumelor.

Acesta sustinea la capitolul veniturilor realizate in ultimul an fiscal incheiat ca a obtinut 48.000 de lei brut, in calitate de director al SC Trotusul SA Onesti, 12.000 de lei brut ca administrator al SC Magna Arena SRL Onesti, iar sotia sa ca "sef alimentatie publica" 20.400 de lei brut.

Declaratia de avere a lui Bujor ramane identica si in momentul depunerii documentului in calitate de consilier local al municipiului Onesti, mai precis pe 27 iulie 2012, chiar daca din documentele publicate in Monitorul Oficial reiese ca acesta donase deja PP-DD 130.000 de lei.

O alta declaratie de avere este depusa ulterior de catre Dumitru Bujor in calitate de candidat la alegerile parlamentare pentru un mandat de senator, pe 29 octombrie 2012. De aceasta data, el mentioneaza ca a economist in doua conturi 20.000 de lei, din care un cont curent deschis la Banc Post de 10.000 de lei si alti 10.000 de lei la BCR, mentionati ca "fonduri de investitii sau echivalente, inclusiv fonduri private de pensii sau alte sisteme de acumulare". De asemenea, Bujor de aceasta data nu mai mentioneaza datoria de 4.000 de euro catre BCR.
Totodata, in declaratia de avere din 18 decembrie 2012, depusa in calitate de senator, Bujor nu mai mentioneaza economiile de 20.000 de lei, in conditiile in care sotia acestuia apare in Monitorul Oficial ca a donat PP-DD 29.400 de lei in perioada campaniei electorale pentru parlamentare.

Cu toate acestea, pe 3 ianuarie 2013, Bujor a mai depus o declaratie de avere, pentru incheierea mandatului de consilier local in Onesti. Cu aceasta ocazie, senatorul mentioneaza in document din nou ca are datoria de 4000 de euro la BCR, dar si faptul ca a beneficiat de venituri in calitate de consilier local de 3.230 de lei net.

Contactat de Mediafax, Bujor a fost intrebat de unde a luat banii pe care i-a donat PP-DD, in conditiile in care sumele nu sunt reflectate in declaratiile de avere.

"Pai da' eu am 59 de ani... de atatia ani cred ca am adunat eu in timpul asta niste economii", a replicat senatorul.

In momentul in care a fost intrebat de ce nu a declarat sumele in declaratia de avere, senatorul PP-DD a raspuns: "Pai... dar... cat sa spun... pe retributia mea pe trei ani sau pe cat este... Nu stiu, ca eu atunci am, sunt la volan si nu pot sa... Deci e retributia mea pe cativa ani, eu am mai avut si o societate si am vandut o societate. Bine ca... treceam eu ca am vandut societatea acuma¬".

De asemenea, Bujor a fost chestionat de ce nu a mentionat cei 130.000 de lei..... HotNews.ro

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu