CRISTINA SPATAR: "Am trecut printr-o DEPRESIE! PLÂNGEAM MULT ŞI AUZEAM VOCI. Voiam SĂ MOR" | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

CRISTINA SPATAR: "Am trecut printr-o DEPRESIE! PLÂNGEAM MULT ŞI AUZEAM VOCI. Voiam SĂ MOR"

5.4.13
E frumoasă, celebră pentru activitatea muzicală, iar o bună perioadă de timp a dispărut din peisajul monden de la noi. Ea a mărturisit şi prin ce a trecut în perioada în care nu a urcat pe scenă

Foto: www.libertatea.ro

Este vorba despre solista Cristina Spătar (40 de ani), supranumită, în urmă cu zece ani, “Regina R&B”, care se pregăteşte, după o lungă pauză muzicală, de o revenire în forţă. Ea a trecut însă printr-o dramă, despre care astăzi a vorbit deschis.
"Am trecut printr-o depresie. Plângeam foarte mult, auzeam voci, nu lăsam pe nimeni să îi atingă pe copii, nici pe soacra mea. Apoi a trecut. Important e să comunici cu partenerul tău. Mama mea nu mai e de mulţi ani şi mă gândeam la ea. Înainte să am familie, îmi doream să mor, să ajung la mama mea. Acum vreau să trăiesc 90 de ani, ca să am grijă de copiii mei...Libertatea

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu