ARTA IN MISCARE - Pictura abstracta semnată de VLADINSKY | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

ARTA IN MISCARE - Pictura abstracta semnată de VLADINSKY

17.9.12
Primăria Municipiului Onești și Biblioteca Municipală Radu Rosetti vă inivtă joi , 20 septembrie 2012, la expoziția de pictură abstractă - Arta în mișcare - semnată de artistul oneștean Vladinsky.

"În munca mea ca artist este vorba de crearea de energie, mișcarea și utilizarea culorilor pentru a evoca o stare de spirit specială. Când creez o pictură nouă, îmi place să aud vocea tuturor culorilor magnifice din spectru. Fiecare culoare frumoasă vorbește cu mine într-un mod diferit. Cele mai multe culori fr...umoase par să vrea un spațiu în compoziție. Această interacțiune dintre culori este oarecum ca o luptă pe panza. Fiecare culoare luptă să ajungă în fața mea pentru a obține astfel un loc remarcabil pe suprafața picturii.

Atunci când te uiți la picturile mele, imaginile proaspete sunt dezvăluite. Cînd vizitatorul observă detaliile, modele subtile și noi caracteristici de suprafață vor apărea. Vreau ca arta mea să te ducă într-un loc relaxant, liniștit în care nu există decât armonie calm și echilibru.

Sper, cu toată sinceritatea, că te vei bucura de experiența de a interpreta viziunea mea personal-artistică. Fiecare pictură este o fereastră în sufletul meu la acel moment special. Fiecare nouă zi îmi oferă o ocazie excepțională de a crea noi piese de artă, care să exprime frumusețe, magie și mirare." - Vladinsky

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu