Cristina Spatar mai vrea un copil | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Cristina Spatar mai vrea un copil

29.11.11


Artista a dezvaluit la Acces Direct ca este foarte fericita ca este insarcinata si ca este in continuare nehotarata in privinta numelui fetitei. "Sper sa se nasca sanatoasa, pentru ca am inteles ca este fetita. Aida, Victoria, Carolina... O sa ne consultam, de-abia am aflat ca o sa avem o fetita", a declarat cantareata.

Cristina Spatar a recunoscut ca tratamentul a fost foarte dificil si ca a mers si la psiholog pentru a traversa perioada grea. "Tratamentele sunt dureroase, solicitante psihic. Am avut noroc cu sotul care m-a ajutat cu tratamentul", a adaugat artista.

Cristina Spatar a declarat ca pierderea mamei i-a declansat dorinta de a avea o familie numeroasa, fara sa excluda posibilitatea unui al treilea copil. "Am suferit enorm cand am pierdut-o. Cand mi-am revenit, am zis neaparat sa imi fac familia mea. Cel putin doi copii. Este fantastic sa ai copii, sa fii parinte", a spus artista la Acces Direct.

Artista a declarat ca baietelul ei este incantat si el ca va avea o surioara si spera ca cei doi se vor intelege foarte bine. "O sa ii educ de-o asa maniera incat sa se iubeasca", a spus Cristina Spatar.

Sursa: Antena 1

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu