Secretarul Municipiului Onesti incearca sa repare gafa primarului Lemnaru | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Secretarul Municipiului Onesti incearca sa repare gafa primarului Lemnaru

22.7.11
La ultima sedinta a Consiliului Local Onesti, secretarul municipiului, juristul Daniel Spinu, a anuntat ca el este de vina pentru faptul ca primarul Emil Lemnaru a declarat in public ca proiectul E-Sanatate, initiat de Gelu Panfil, nu a fost inregistrat in mod oficial. “Proiectul a trecut prin miinile mele, dar am omis sa-l inregistrez in registru – a sustinut Spinu. E greseala mea. A fost si inainte de a pleca in concediu si efectiv am uitat de el, motiv pentru care l-am informat pe domnul primar ca nu este inregistrat”...Ziarul de Bacau

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu