La Spitalul Municipal din Onesti s-a montat un tunel pentru dezinfectare | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

La Spitalul Municipal din Onesti s-a montat un tunel pentru dezinfectare

27.3.20
La Spitalul Municipal Onești a fost montat tunel de dezinfectare cu tripla acțiune: pulverizare, UV, covor umed.


Pentru a veni în sprijinul celor din linia întâi, la Spitalul Municipal Onești a fost montat un tunel de dezinfectare cu tripla acțiune: pulverizare, UV, covor umed.
Tunelul a fost realizat de o echipă de oameni cu inimă mare.
Siguranță salvatorilor este primordială.

 Ever Energy

1 Please Share a Your Opinion.:

Moldoveanu Elena Bordești Vrancea spunea...

Felicitări, am fost internată, cunosc spitalul. Sunt din Vrancea , am rămas plăcut impresionată de tot ce se întâmplă acolo. Spitalul curat, personalul bine pregătit profesional, cu suflet mare față de pacienți. E singurul spital la care am fost internată și nu mi-au primit ciubuc.Sunteți un model, domnule maneger Cotîrleț. Deși ,nu v-am cunoscut personal, fiind internată la reumatologie dr. Purcărin, am auzit numai lucruri frumoase la adresa dvs. Sănătate să vă dea Dumnezeu, putere de muncă, avem nevoie de oameni ca dvs. în țară.

Trimiteți un comentariu