Laurentiu Neghina a ales DIN PARTEA CĂRUI PARTID SA CANDIDEZE | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Laurentiu Neghina a ales DIN PARTEA CĂRUI PARTID SA CANDIDEZE

3.3.20
Laurentiu Neghina a ales DIN PARTEA CĂRUI PARTID SA CANDIDEZE


Din momentul in care mi-am anunțat intenția de a candida pentru funcția de PRIMAR AL MUNICIPIULUI ONESTI, am fost asaltat cu întrebarea: “DIN PARTEA CĂRUI PARTID CANDIDEZI?”, drept pentru care ma văd obligat sa vin in fata dumneavoastră cu o clarificare.
Respectând dorința majorității romanilor, prima mea opțiune politica este PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL.
Cu permisiunea dumneavoastră, pana la sfârșitul acestei săptămâni îmi voi prezenta proiectul meu politic.
Cu deosebit respect,
Victor Laurentiu Neghină.

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu