Directorul Spitalului Județean de Urgență Bacău, izolat voluntar la domiciliu dupa ce a revenit dintr-o vizită efectuată în Italia | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Directorul Spitalului Județean de Urgență Bacău, izolat voluntar la domiciliu dupa ce a revenit dintr-o vizită efectuată în Italia

26.2.20
Directorul Spitalului Județean de Urgență Bacău, Adrian Popa, este în izolare voluntară la domiciliu pentru 14 zile. Asta ca urmare a faptului că, duminică, pe 23 februarie, a revenit dintr-o vizită efectuată în Italia. Adrian Popa a decis, conform procedurilor în vigoare, să intre în izolare voluntară la domiciliu, începând de ieri, 25 februarie. Alături de acesta, au optat pentru izolarea voluntară la domiciliu și membrii familiei sale.
„Am fost la Milano, cu mașina personală, am declarat peste tot pe unde am fost că am trecut prin această zonă și am decis să iau această măsură. Nu am simptome, totul este bine, dar am vrut să elimin orice discuții”, a declarat în exclusivitate pentru Deșteptarea managerul Spitalului Județean de Urgență Bacău......Desteptarea

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu