A realizat mai multe inventii dar nu gaseste finantator | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

A realizat mai multe inventii dar nu gaseste finantator

27.3.14

A schimbat cinci meserii, a
mai multe ţări din Europa şi s-a ocupat cu comerţul. A inventat turbina electrică mobilă, pe care o pui în rucsac şi ai curent oriunde te-ai afla. Dar cel mai important brevet este cel pentru motorul electric la care acumulatorii nu se consumă niciodată. Caută finanţator, însă nu găseşte. Ideea asigurării independenţei energetice a ţării pare a fi înfăptuită deja de un moldovean. Dumitru Gabriel Gavrilaş susţine că a creat un dispozitiv care produce energie din nimic şi, mai mult, că a inventat maşina care nu are nevoie de alimentare. Din păcate, Gavrilaş nu are şi banii necesari pentru a-şi promova invenţiile. Inventatorul moldovean este originar din Neamţ, dar s-a stabilit la Oneşti. A lucrat la combinatul petrochimic Borzeşti ca pompagiu, mecanic de întreţinere şi operator chimist. Apoi a devenit fierar-betonist şi a lucrat la Casa Poporului. A ajuns la fabrica Letea din Bacău, unde a devenit înălbitor de celuloză, scrie 7est.ro. După Revoluţie, atras de mirajul Vestului, a plecat în străinătate. "Am plecat în Germania, unde am lucrat ce am găsit, adică în agricultură, lăcătuş mecanic etc. Întors în patrie, am deschis un SRL şi am făcut comerţ. Apoi am plecat la Istanbul, unde am lucrat comisionar", povesteşte Dumitru Gabriel Gavrilaş. .....http://realitatea.mobi/1407728

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu