Ce spune Răzvan Burleanu despre acuzaţiile in legatura cu licitaţia de la Oneşti "Nu e un conflict de interese!" | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Ce spune Răzvan Burleanu despre acuzaţiile in legatura cu licitaţia de la Oneşti "Nu e un conflict de interese!"

28.2.14
Răzvan Burleanu intuieşte scopul apelului telefonic, iar cînd aude de ancheta riseproject întrebarea de deschidere e oprită la jumătate.
- E vorba de un articol scris cu rea-credinţă, documentarea lui s-a făcut anul trecut, am fost contactat, dar iată că acum a fost momentul proprice publicării, înainte de alegeri.
- Confirmaţi detaliile licitaţiei de la Oneşti?
- Da, e adevărat, toate lucrurile s-au desfăşurat întocmai. Doar că am asigurat şi locurile de muncă la care m-am angajat.
- Nu e un conflict de interese?
- Nu, nu este. Am respectat toate procedurile legale la ambele licitaţii. Nu erau alte firme, alte oferte, şi atunci am avut interesul să demarăm proiectele. În minifotbal nu investeşte nimeni, aşa că am vrut să investim.
"Am vrut să credibilizez minifotbalul"
- Dar e vorba de afaceri private!
- Nu este o afacere profitabilă. Lider Sport e pe minus, la ambele proiecte am mers pe credite. Sînt investiţii de 150.000-200.000 de euro la Oneşti şi aproape 400.000 de euro la Ploieşti. Nu am făcut clădiri de birouri, citerenuri pentru sport!
- Bun, dar cum tocmai firma preşedintelui cîştigă licitaţiile?
- Nu am vrut să ascund nimic, nu e vorba de bani publici. Toată infrastructura din minifotbalul românesc vine din mediul privat. Am luat o pîrloagă şi am făcut teren de sport. De ce să fi investit în restaurante sau hoteluri? Mi-am băgat banii în minifotbal, ca să ofer şi mai multă credibilitate fenomenului.
"M-au contactat de anul trecut aceşti jurnalişti, le-am oferit toate informaţiile necesare. Nu mă miră faptul că investigaţia a fost publicată acum, înaintea alegerilor la FRF" (Răzvan Burleanu, candidat la alegerile FRF)
"Primăria Ploieşti a cerut oferanţilor să fie acreditaţi de FR de minifotbal. E normal, urma o investiţie în minifotbal, trebuia ca firma să aibă experienţă în organizarea competiţiilor de minifotbal" (Răzvan Burleanu, candidat la alegerile FRF)
gsp.ro

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu