OnestiVideo cauta sponsorizare | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

OnestiVideo cauta sponsorizare

25.1.13
Desigur, CRIZA a afectat si blogul OnestiVideo, care incearca din rasputeri sa faca fata incercarilor grele prin care trece orasul. Dintotdeauna acest blog si-a dorit sa aduca in atentia vizitatorilor sai, imagini video de la toate evenimentele ce au loc in urbe, dar desigur pentru realizarea acestor materiale a fost nevoie de eforturi din toate punctele de vedere, fie ele materiale si chiar umane.
Dupa orice eveniment, dureaza destul de mult numai pana materialele filmate sant introduse in calculator, aranjate,verificate, taiate, procesate, etc. Realizarea unui material poate dura de la 2 ore la 5,6 ore, depinde de complexitatea lui.
Am ales varianta executarii unor materiale cat mai simple pentru ca timpul afectat acestuia sa nu depaseasca 2-3 ore.
Timp mult se pierde si cu administrarea blogului, postarile pe facebook, si incarcarile pe siteurile de hosting, gen:YouTube,Vimeo,Dailymotion, care se ridica la 30 minute-1 ora depinde de conexiunea la internet si durata materialului editat.
Din discutiile cu mai toti cei intersati de cum decurge aceasta activitate, prima intrebare a fost: Iese ceva?
Da iese: sudoare,ochii si foarte multe ore petrecute in fata calculatorului.
De multe ori viata mea privata are de suferit, dar parca mi s-a atasat de suflet acest blog.
Nu sant sustinut de nimeni la ora actuala, pentru ca nu exista interes, acolo unde nu iese nimic(adica bani), nimeni nu vrea sa investeasca. Degeaba m-am zbatut eu sa obtin ceva sustinere si fonduri, acestea sau dus pe apa sambetei, ma sustin in continuare singur, incercand sa depasesc chiar si piedicile care mi sau pus.
Am fost unul dintre putinii care am mediatizat evenimentele pe Video News, acestea apareau adeseori si cap de stiri, si care in acelasi timp apareau si la stiri pe Antena3. Nu am crezut ca lumea avea sa-mi fie si mai nerecunoscatoare,probabil erau interese ascunse, care nu necesitau atata reclama(Tam Tam).
Dar nu mai intru in astfel de detalii ca nu-si au rostul.
Pentru aceasta m-am hotarat sa scriu aceste randuri si sa caut sprijin din partea unui OM ONEST, pentru a reusi sa duc mai departe ceea ce am inceput.
Asa ca fac apel la orice OM cu suflet de ONESTean, sa ajute daca poate acest blog.Bineinteles ca nu ma refer decat la persoane bine instarite care fac bani in acest oras datorita oamenilor si comunitatii.
Oamenii de rand au drptul la o informare libera si nerestrictionata din nici un punct de vedere.
Ce vor castiga cei care vor sprijini acest blog? Poate multumirea sufleteasca, ca vom lasa amintire imagini care altfel nu ar mai exista, pentru ca copii copiilor nostri sa vada peste zeci de ani cum era Onestiul odata, si ce evenimente mai aveau loc aici.
Promit sa va tin la curent, in caz ca apare cineva dornic sa sustina OnestiVideo, dar pana atunci va doresc VIZIONARE PLACUTA!
http://onestivideo.blogspot.ro/

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu