Bianca Drăguşanu, curtată de Gigel Frone | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Bianca Drăguşanu, curtată de Gigel Frone

21.1.13
Gigel Frone, deghizat în şeic arab din Dubai, i-a dedicat Biancăi Drăguşanu versurile ,,Te-am luat de la mă-ta de-acasă desculşă şi fără jupon,, “Eu te-am iubit, dragă Bianca/ Ti-am spus-o de-o mie de ori/ Ţi-am luat si pampoane, ti-am luat si tromboane/ Si geantă de piele Vuitton”!
Joi noapte, intr-un club bucurestean a avut loc o prezentare tematica denumita ”1001 Nights”, din care nu au lipsit cele “cadanele” cunoscute precum Simona Trasca sau Loredana Chivu, dar si Natalia Onet amica Biancai Dragusanu, cea care a jucat rolul de ghid pentru aceasta la Dubai. Imbracata in costum de cadana, Bianca si-a unduit trupul pe muzica orientala care vibra in boxe, dar a avut parte si de o surpriza din partea organizatorilor.
Pe tot parcursul defilarii, fostul concurent de la “Romanii au talent“, Gigel Frone, venit special pentru evenimentul la care a participat Bianca, a stat pe scena deghizat intr-un seic arab, accesorizat cu ochelari de soare Gucci. La final i-a dedicat Biancai cateva piese din repertoriul sau, pe care le-a adaptat pentru ea...Ziua Veche

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu