Copilul care nu ştie că există | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Copilul care nu ştie că există

21.12.12
Radu are 7 ani şi jumătate. Neurologic însă, are un an, iar motor, 6 luni.
Vestea că va avea un copil, după două sarcini pierdute, a venit pentru femeie ca o mană cerească. Ca pe o bucurie ce nu poate fi măsurată în cuvinte. Pe la 4 luni, a avut o hemoragie. Medicii din Oneşti, oraşul în care Liliana Munteanu locuieşte, i-au dat tratament pentru susţinerea sarcinii. Au fost momente în care i s-a spus că e posibil să nască pe la 7 luni, din cauza contracţiilor pe care le simţea. În realitate, o infecţie urinară i-a dat simptomele unei naşteri premature. Femeia a ajuns cu bine până în luna a noua. Îl simţea pe băieţelul ei mişcând, ”aveam o comunicare extraordinară cu el”, spune femeia cu voce blândă. S-a întâmplat însă, ca din cauza neglijenţei medicului care a avut-o sub observaţie, ca bucuria venirii pe lume a fiului ei să se transforme într-un coşmar. ”Doctorul mi-a spus că o să nasc între 1-15 mai. Pe 11 m-am internat. Când a venit să mă consulte, ginecologul mi-a spus că o să nasc abia luna viitoare, că atunci ar fi termenul şi mi-a făcut o injecţie pentru menţinerea sarcinii...Jurnalul

1 Please Share a Your Opinion.:

Anonim spunea...

asa fac incompententi astia din onesti ......injectie de mentinere ....si mie mi a facut

Trimiteți un comentariu