Scoala de vara de fizica la Onesti | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Scoala de vara de fizica la Onesti

13.9.12
Daca l-am parafraza pe poetul Tudor Arghezi si ne-am alatura iubitorilor de vacanta am spune ca “niciodata vara nu a fost mai frumoasa!”, dar de ne-am gândi la unul din principiile mecanicii (“daca un corp actioneaza asupra altui corp cu o forta (numita actiune), atunci cel de-al doilea corp reactioneaza asupra primului cu o forta egala si de sens contrar (numita reactiune)” si la iubitorii fizicii, am putea remarca faptul ca dragostea pentru aceasta disciplina de studiu nu are ragaz pentru cei care vor ca sa afle cât mai multe lucruri din acest vast domeniu al cunoasterii. Acesta a fost si scopul desfasurarii, la Colegiul National “Grigore Moisil” din Onesti, a celei de-a II-a editii a Scolii de vara de fizica. Aceasta a debutat in ziua de 4 septembrie si inainte de a fi impartasite de catre elevi a impresiilor de vacanta au fost prezentate temele de studiu si s-a programat efectuarea lucrarilor experimentale. “Undele mecanice, Tubul <<KUND>>, Dispozitivul <<Weller>>, circuitele electrice si verificarea Legii de miscare uniform accelerata” au fost temele si aplicatiile primei zile ale acestei scoli. Prof. Simona Codreanu, initiatoarea acestei Scoli de vara ne-a declarat: ”La editia din acest an participa un numar de 37 de elevi de la mai multe scoli cu clasele I – VIII din Onesti...Onesti Expres

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu