Corina Vintan: “Am facut gimnastica de performanta, am prins anii de glorie la Onesti” | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Corina Vintan: “Am facut gimnastica de performanta, am prins anii de glorie la Onesti”

23.1.12
Corina Vintan, fosta purtatoare de cuvant a Ministerului de Externe,a fost invitata Florentinei Fantanaru sambata aceasta, in cadrul emisiunii “Dincolo de aparente”.Aceasta a vorbit despre copilaria ei, despre personalitatea sa “dincolo de aparente”, cat si despre cele mai marcante episoade pe care le-a trait pana in prezent.

Un lucru mai putin cunoscut despre Corina Vintan este faptul ca a practicat gimnastica de performanta timp de sase ani de zile, la Onesti.
“Parintii mei erau foarte apropiati de familia Caroli si le-au recomandat parintilor ca eu sa fac gimnastica pentru ca este sanatos.Am ramas sa fac performanta si am prins anii de glorie la Onesti...Antena2

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu