[ ]
Latest News Updates
Primarul de la Oneşti se află în conflict de interese
Posted by Admin

Obişnuiam să spun că e cea mai citită publicaţie de pe Valea Trotuşului, dar după treaba asta (şi mai urmează, vă promit eu) pot spune că e cea mai tare publicaţie din judeţ. La anchete şi reportaje. Colegii mei de la Oneşti Expres au descoperit o ilegalitate făcută de primarul Laurenţiu Neghină. Una destul de gravă şi care-l poate costa funcţia. Este vorba despre un conflict de interese cât Casa Poporului. Mai exact, Primăria Oneşti condusă de Laurenţiu Neghină a făcut cumpărături de la societatea la care acţionar este acelaşi Laurenţiu Neghină, Aquila. Şi iată ce senin declară Neghină, pentru Oneşti Expres: „Sunt acţionar în proporţie de 95%. Eu am mai multe firme. Sunt acţionar cu soţia, cu mama. Îs ale familiei, îs ale noastre, în casă. E firma familiei. La Nevila mi se pare că am 99%. Oricum, ca să-ți faci a doua firmă nu poţi să fii acţionar unic la mai multe firme. De la Aquila Fashion am avut vreo 600 000 lei dividende, anul trecut. E afacerea familiei. Asta e ideea.”  Adică, ce pana mea, care-i problema? Că doar n-a dat în cap la nimeni, nu-i aşa?....Ferma politica

Admin

Cele mai multe stiri din Onesti

0 comentarii for "Primarul de la Oneşti se află în conflict de interese"

Lasa un comentariu