Gigel frone isi face debutul ca prezentator tv | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Gigel frone isi face debutul ca prezentator tv

20.7.13
Fostul concurent de la „Românii au talent", simpaticul Gigel Frone, are planuri mari şi idei îndrăzneţe. Se vrea producător şi prezentator tv. El a bătut deja palma cu o televiziune pentru ca de la sfârşitul lui octombrie să difuzeze o emisiune de modă.
Ce-i mai place în lumina reflectoarelor! Gigel Frone a prins gustul televiziunii şi se vrea prezentator şi producător. „Emisiunea se va numi Top Model Winner, e cu fete frumoase, prezentări de modă, discuţii cu designeri. Am vorbit să apară la 6TV, o dată la două-trei săptămâni", spune, cu mândrie, Gigel.
Până atunci, printre întâlniri „de afaceri" şi planuri, îşi duce traiul cântând seara la un restaurant din Bucureşti. Face show de marţi până duminică şi câştigă circa 200 de lei pe seară. Cu toate acestea, locuieşte la hotel şi se plimbă numai cu taxi-ul. „Îmi place viaţa în Capitală, m-am obişnuit. Sunt aici de un an şi nu am de ce să mă mai întorc la Oneşti. Viaţa mea e televiziunea....Click

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu