[ ]
Latest News Updates
Viata de Onesti...
Posted by Admin

Sunt unul dintre miile de ghinionisti ai noului „cimitir” din judetul Bacau (Onesti), care trebuie sa-mi pastrez fondurile pentru plata „caldurii” (a se citi frigului incepand din 5 martie !) , copilul si sotia inghetand de frig in casa ! Am ajuns sa o fac pe ... clovnul pentru a distra / incalzi familia si sincer... am obosit, iar primavara e atat de departe ! Mi-au trebuit 42 de ierni pentru a intelege ce inseamna...frigul ! Nu am crezut ca in mileniul III, un oras, candva supraindustrial, in care respirau impreuna Chimcomplex, Rafo, Carom „garnisite” cu Uton, la care se adaugau 7 supermarket-uri( un Kaufland, doua Penny, doua Lidl, un Profi, Billa, condimentate cu doua fabrici de confectii, un Mall, firme de prelucrare a lemnului, benzinarii fara numar, etc), toate surse reale de venituri pentru bugetul local, va ajunge, in martie 2013, cel mai mare „cimitir” al judetului Bacau, poate al... Moldovei ! Un oras inghetat, un oras cu oameni frumosi dar... redusi la tacere, de clicile cotropitoare care au gestionat / administrat bugetul local si industrial din ianuarie 1990 si pana in momentul curent ! Ca o ciudatenie a naturii, acum cand orasul e in „alta noapte de priveghi”, avem cei mai multi parlamentari de pe valea Trotusului!!!...Onesti Expres

Admin

Cele mai multe stiri din Onesti

0 comentarii for "Viata de Onesti... "

Lasa un comentariu