Un OZN a aterizat in Slanic Moldova ! | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Un OZN a aterizat in Slanic Moldova !

3.12.12
Zilele trecute aflandu-ma in plimbare prin statiunea Slanic Moldova, Perla Moldovei, cum i se mai spunea..., am fost uimit cand am zarit, de la distanta, un obiect ce semana izbitor cu un OZN din filmele science-fiction. Acesta era amplasat aproape de izvoare. Probabil extraterestrii au auzit de minunatele ape ce se gasesc aici, si de binefacerile acestora.
Dar gata cu gluma.
Cand m-am apropiat mai mult am observat ca era de fapt o noua constructie care nu stiu ce menire are, dar sper sa aflu de la vreun vizitator de-al blogului... Fiind duminica nu prea am avut pe cine sa intreb, toti erau turisti si nu stiau ce este, sau ce va fi acolo...
Nu mai spun ca  mi-as dori sa vina o astfel de nava mareeeeeee, pe 21 decembrie(sau pe 7 la noi), si sa-i ia pe toti politicienii astia, ca tare m-am mai saturat de ei.

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu