Alegerile au trecut, am castigat, am pierdut....? | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Alegerile au trecut, am castigat, am pierdut....?

10.12.12
Alegerile parlamentare, caci la asta vreau sa ma refer, au trecut,  a castigat partidul care era de asteptat sa castige, numai daca nu traiai in aceasta tara nu iti dadeai seama ca ARD nu avea nici o sansa la locul I, si nu inteleg nici politicienii care traiesc intr-o alta lume a lor. De fapt sant doua grupuri: oamenii de rand si ceilalti, in a doua categorie intra cei cu bani si politicienii, pe cei din urma ii bag in aceeasi oala(stiti voi de ce).
 Si uite asa noi oamenii de rand am mai asistat la inca un meci la care am pus suflet dar de fapt nu am castigat nimic, nici macar experienta. Politica este mult prea parsiva pentru ca omul de rand sa o inteleaga. Noi votantii(prostimea), traim mereu cu speranta care ne-a fost sadita noua, poporului roman, de cand am aparut pe acest pamant.
 Dar ce speranta sa mai ai cand vezi ca Elena Udrea iese parlamentar, Hrebenciuc si multi altii..., care sincer, au dus politica romaneasca acolo unde este acum, adica nicaieri. Poporul roman a mers in ultimul timp cu inima deschisa la vot, el chiar a crezut ca va putea schimba ceva, eu mi-am pierdut speranta, nu cred ca mai sant sanse pentru noi, cauza noastra este pierduta. Sper sincer sa ma insel si sa revin cu un articol in care sa ma contrazic.
 Nu tin nici cu USL nici cu ARD , tin doar cu mine si asa am devenit un individualist dupa 39 de ani pe care i-am trait in aceasta tarisoara, si in acest oras, in care am ramas doar cu amintirea a ceea ce a fost odata...SI MA GANDESC MEREU LA ... ONESTI...

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu