Noul single semnat Loredana Groza, creat in urma unui vis | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Noul single semnat Loredana Groza, creat in urma unui vis

5.10.12
Prezenta in cadrul unei emisiuni de la Kiss FM, solista Loredana Groza si-a anuntat fanii ca ultimul single, “Apa”, a fost creat in urma unui vis. Loredana Groza a fost luni invitata de Carcotasii Mihai Gainusa, Dezbracatu si Oana Paraschiv in studioul Kiss FM, unde a cantat in direct “Apa”, cel mai recent single al artistei, si le-a vorbit Kissomanilor despre noul album, intitulat “Dragoste”. “Dragoste este cuvantul care reprezinta acest album cel mai bine. Piesele sunt scrise de mine, ma reprezinta in totalitate”, le-a marturisit Loredana Groza Kissomanilor. Vedeta s-a destainuit fanilor, anuntandu-i ca piesa “Apa”a fost creata in urma unui vis pe care l-a avut. “Am scris acest cantec in urma unui vis. Din toata frumusetea de cantec pe care l-am visat, n-am mai tinut minte decat o bucatica. M-am trezit si am inregistrat imediat bucatica aceea si m-am dus la sala. Dupa aceea, cantecul s-a legat imediat. Visul, undeva, in subconstientul meu, in memoria mea implicita, a iesit la suprafata si m-am trezit scriind tot cantecul in zece minute”, a declarat Loredana Groza...Ziarul National

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu