Scrisoare către oneșteni | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Scrisoare către oneșteni

9.7.12
VICTOR LAURENTIU NEGHINA - Primar Onesti
Stimați locuitori ai Oneștiului,

Am ales să mă adresez dumneavoastră, acum, în prima săptămână în care am primit investirea în funcția de primar, pentru că a trebuit să avem garanția că votul dumneavoastră a devenit realitate! Vă mulţumesc tuturor celor care ați venit la vot în 10 iunie, dovedind că sunteți interesaţi de viitorul orașului nostru! În același timp, promit să fiu un primar bun pentru toți cetățenii, să nu-i dezamăgesc pe cei care m-au votat, să obțin încrederea celor care fie nu au votat, fie au ales un alt candidat, încât să formăm o echipă pentru Onești.
Vă mulţumesc că aţi votat schimbarea, că aţi votat pentru cei mulţi, că aţi ales să facem echipă! Sunt sigur că atunci când aţi votat Laurențiu Neghină, aţi votat pentru dumneavoastră! Aţi votat pentru casa, pentru familia, pentru copiii dumneavoastră! Și tocmai de aceea, nu am voie să dezamăgesc aceste așteptări.
Rezultatele alegerilor demonstrează că v-aţi pronunţat hotărât pentru dezvoltarea orașului, că ați manifestat curaj şi că aţi dat un exemplu de responsabilitate faţă de viitorul nostru, al tuturor!
Am venit în faţa dumneavoastră cu o ofertă completă, cu o echipă dinamică! Votul dumneavoastră mă onorează şi îmi dă încredere că vom putea realiza împreună ceea ce ne-am propus, chiar dacă majoritatea în Consiliul Local a fost făcută, conform opțiunii dumneavoastră, prin aliere cu PSD, dar cu acesta reformat și întinerit. Vremea campaniei a trecut, a sosit vremea faptelor. Avem nevoie de o politică în care dumneavoastră să fiţi protejaţi, să fiţi respectaţi, să aveţi bunăstare. Deviza mea a fost mai bine pentru cei mulţi, pentru cei care au nevoi şi probleme! Aștept implicarea dumneavoastră, propunerile, ideile și contribuția voluntară pentru a ajuta la renașterea Oneștiului!
Aşa cum am susţinut de fiecare dată, cred cu tărie că oamenii trebuie să fie pe primul loc. De aceea, spun deschis că sunt fericit şi mândru că aţi ales fapte, nu vorbe!

Cu respect,
Victor Laurențiu Neghină,
omul, cetățeanul orașului Onești
și, cu voia dumneavoastră, primarul
în care v-ați pus speranțele pentru mai bine


ZiarulOra25

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu